Investitor: Javno preduzeće “Hrvatske ceste”, Zagreb
Izvođač: „Integral Inženjering a.d., Laktaši
Nadzor: Institut za građevinarstvo „IGH“, Zagreb
Vrijednost: 92,0 miliona KM ili 47,7 miliona EUR
Opšti podaci:
Dionica brze ceste Okučani – granica Bosne i Hercegovine / 2.faza je sastavni dio evropskog priključnog transverzalnog putnog pravca E-661 koji povezuje Split sa Banjalukom, Viroviticom i Balatonom.
Izgradnja ove dionice brze ceste dio je ukupnih radova na izgradnji funkcionalne putne cjeline na dionici granica – Okučani, koja, pored ostalog uključuje autoput punog profila na strani Republike Srpske (BiH), četverotračnu brzu cestu na strani Republike Hrvatske, dva odvojena granična prelaza i prilazne puteve. Po završetku radova, ova putna cjelina će omogućiti brži promet ljudi i roba, omogućiće nesmetano i efikasno obavljanje poslova kontrolnim organima, te će omogućiti normalano odvijanje života u, sada propterećenoj, Gradišci.
Početak trase dužine 4,07 km je neposredno prije čvorišta ”Novi Varoš”, dok se na kraju trase na nju nastavlja prekogranični most preko rijeke Save (1. faza).
U trasi brze ceste se nalaze dva objekta: most „Kanal nova Sava“ L=523,40 m i most „Rukavac Strug“ L=169,40 m. Preko trase brze ceste prelazi nadvožnjak čvorišta „Novi Varoš“ L=70,70 m.
Sadržaj radova:
- izgradnja dionice brzog puta (dvije odvojene dvotračne kolovozne trake) dužine L =4,07 km;
- izgradnja mosta „Kanal nova Sava“ L=523,40 m – dvije odvojene mosne konstrukcije;
- izgradnja mosta „Rukavac Strug“ L=169,40 m – dvije odvojene mosne konstrukcije;
- izgradnja čvorišta „Novi Varoš“ – oblik trube, sa nadvožnjakom L=70,70 m;
- izgradnja 3 putna prolaza;
- izgradnja graničniog prelaza – građevinski radovi;
- postavljanje saobraćajne signalizacije i opreme;
- postavljanje rasvjete;
- uređenje okoline i zaštita od buke.