Radovni na međudržavnom mostu na Savi kod Gradiške se izvode 14 mjeseci, kako na desnoj (Republika Srpska / Bosna i Hercegovina) tako i na lijevoj obali rijeke (Hrvatska). Radove, koji napreduju u skladu sa planiranom dinamikom, izvodi Zajedničko preduzetništvo (Joint Venture – JV) „Integral Inženjering a.d., Đuro Đaković Montaža d.o.o. i Zagreb-Montaža d.o.o” u kojem je Integral inženjering vodeća strana.
Tokom ovog perioda Integral inženjering je završio upornjak na desnoj obali i sve geotehničke i armiranobretonske radove srednjih stubova. Na desnoj obali su završeni i svi geotehnički radovi ispod buduće prometnice, gdje je u toku izvođenje radova na zaštiti (oblaganju) nasipa betonskim elementima, a koji je u potpunosti izgrađen do budućeg mosta.
Na lijevoj obali su u toku završni radovi na izgradnji upornjaka.
Montaža elemenata rasponske konstrukcije na stubu S3 (desna obala), koje izvodi Đuro Đaković Montaža iz Slavonskog Broda, je počela u avgustu 2020. godine. Na poziciju ugradnje do sada je dopremljena 1.201 tona čelične konstrukcije, a podignuto je i spojeno (montirano) 954 tone na poziciji segmenata od 20 do 24. Na lijevoj obali su završeni pripremni radovi i dovoženje 160 tona čelične konstrukcije, te se očekuje montaža prvih segmenata konstrukcije na stubu S2. Montažu čeličnih elemata mosta na lijevoj obali će vršiti Zagreb-Montaža iz Zagreba.
Inače, čelična rasponska konstrukcija mosta se proizvodi u proizvodnom pogonu ĐĐ Montaže u Slavonskom Brodu u koji je dopremljena cjelokupna količina čelika potrebna za njezinu izradu. Do sada je proizvedeno 3.750 tona od 4.798 tona konstrukcije (oko 78%), dok je antikorozivna zaštitita nanesena na 2.048 tone iste.