[vc_row full_width=”stretch_row” content_placement=”middle” position=”center center” css=”.vc_custom_1529670462913{padding-top: 0px !important;padding-bottom: 40px !important;background: #363f45 url(http://integral.ba/wp-content/uploads/2018/06/bg25-1.jpg?id=5628) !important;}”][vc_column offset=”vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs”][vc_column_text css_animation=”fadeInUp”]
NAJVAŽNIJI ZAVRŠENI PROJEKTI
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row full_width=”stretch_row” full_height=”yes” css=”.vc_custom_1529660413426{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 50px !important;background-image: url(http://integral.ba/wp-content/uploads/2018/06/bg.png?id=5698) !important;background-position: 0 0 !important;background-repeat: repeat !important;}”][vc_column][vc_tta_accordion style=”flat” shape=”square” color=”black” spacing=”20″ gap=”1″ c_icon=”chevron” active_section=”100″ no_fill=”true” collapsible_all=”true” css=”.vc_custom_1529661499056{background-color: #ffffff !important;}”][vc_tta_section title=”PROJEKTOVANJE I IZGRADNJA AUTOPUTA BANJA LUKA – DOBOJ DIONICA BANJA LUKA – PRNJAVOR (2014 – 18 )” tab_id=”1498820543157-6d182e79-f9ef”][vc_row_inner css=”.vc_custom_1462970386377{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]
Projektovanje i izvođenje radova na izgradnji autoputa Banja Luka – Doboj, dionica Banja Luka – Prnjavor (km 0+000 do km 35+300) Ugovor br. RS/EIB-2012/W
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1460705899990{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 40px !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]Investitor: Javno preduzeće”Autoputevi Republike Srpske”
Vrijednost radova: 361,6 miliona KM ili 184,9 miliona EUR
Postojeći magistralni put M16.1 od Banja Luke prema Doboju, preko Dervente, zauzima značajno mjesto u sistemu evropskog putnog daljinskog transporta. Za veći dio Republike Srpske i Federacije Bosne i Hercegovine on predstavlja bitnu vezu sa zapadnom i sjevernom Evropom, pri čemu je i oko 50% privrednih i društvenih potencijala Republike Srpske koncentrisano u zoni ovog puta.
Ovo su glavni razlozi zbog kojih autoput Banja Luka – Doboj posjeduje najznačajniji infrastrukturni integracijski potencijal u Republici Srpskoj. Autoput Banja Luka – Doboj će povezati već izgrađeni autoput Gradiška – Banja Luka (E 661) sa budućim autoputem na Koridoru 5c. Nakon što bude završena njegova izgradnja, autoput Banja Luka – Doboj će postati arterija tranzitnog transporta sa pozitivnim uticajem na poslovne i trgovačke aktivnosti u regionu.
Projekt je podijeljen na dva lota (ugovora): dionica Banja Luka – Prnjavor i dionica Prnjavor – Doboj.
Integral inženjering a.d je veoma ponosan što je, na veoma zahtjevnom međunarodnom tenderu, izabran, zajedno sa firmom Granit a.d. (Skoplje), za glavnog izvođača radova projektovanja i građenja na autoputu Banja Luka – Doboj (dionica Banja Luka – Prnjavor). Radovi su u toku. Integral pokazuje da je tehnički i profesionalno sposoban da igra vodeću ulogu u ovom projektu od velikog međunarodnog značaja.
Radovi uključuju projektovanje i izvođenje radova:
– na izgradnji dionice autoputa ukupne dužine l = 33,5 km, sa svim pratećim elementima,
– na izgradnji petlje na autoputu sa objektima za naplatu putarine,
– na izgradnji centra za održavanje i naplatu putarine,
-na izgradnji pratećeg uslužnog objekta (odmorište),
– na izgradnji 63 objekta koji uključuju, pored ostalih: 1 veliki most ( l = 340 m) i 6 manjih mostova; 3 velika vijadukta ( l = 449 m, l = 400 m i l = 146 m) i 4 manja vijadukta; 9 nadvožnjaka; tunel, podvožnjake, prolaze za životinje,
– na izgradnji lokalnih i servisnih saobraćajnica ukupne dužine l=23,755 m,
-geomehaničke radove,
-na izmiještanju elektro instalacije,
-na elektroenergetskom napajanju objekata za naplatu putarine, pratećeg uslužnog objekta i tunela,
-na rasvjeti petlje,
-na postavljanje saobraćajne signalizacije i opreme.
Projekt uključuje projektovanje i implementaciju sistema za video nadzor i upravljanje kompletnom dionicom autoputa, kao i radove na odvodnji kolovozne konstrukcije, postavljanja optičkog kabla, SOS pozivnog sistema i objekata za zaštitu od buke.
Kolovozna konstrukcija se sastoji od sljedećih slojeva:
-vozna i preticajna traka: SMA 4cm, vezni bito sloj 6 cm, BNS 7 cm, cementna stabilizacija 20 cm, tampon 25 cm,
-zaustavna traka: AB 7 cm, vezni bito sloj 6 cm, tampon 52 cm.[/vc_column_text][vc_gallery images=”6110,6108,6112,5872,5874,6122,6120,6118,2414,2416,2492″ img_size=”full” columns=”4″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”IZGRADNJA MALE HIDROELEKTRANE “BOČAC 2“IZVOĐENJE GRAĐEVINSKIH RADOVA (2015 – 18 )” tab_id=”1460621100391-baa06367-9dd4″][vc_row_inner css=”.vc_custom_1462973266325{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 20px !important;}”][vc_column_inner][vc_column_text css_animation=”left-to-right”]
Izgradnja male hidroelektrane “Bočac 2” – građevinski radovi
[/vc_column_text][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner css=”.vc_custom_1460706823823{padding-top: 20px !important;padding-bottom: 40px !important;}”][vc_column_inner width=”2/3″][vc_column_text css_animation=”left-to-right”]Investitor: MH „Elektroprivreda Republike Srpske“, ZP „Hidroelektrane na Vrbasu“ a.d. Mrkonjić Grad
Vrijednost: 19,3 miliona KM ili 9,9 m EUR
O projektu:
Objekti novoprojektovane elektrane projektovani su u lijevom boku profila, na prostoru između saobraćajnice i prelivnih polja, a orijentisani su u nizu, paralelno sa pružanjem riječne doline i postojećom saobraćajnicom. Elektranu čine: ulivni kanal, zahvat, dovodni kanali sa prelaznom dionicom, mašinska zgrada, odvodna vada. Iznad dovodnih kanala i na vrhu mašinske grade formiraju se platoi za montažu i pristup.
Ulazna građevina MHE je sastavljena iz dva ulazna polja, koja se nastavljaju dovodnim dionicama kojim se voda dovodi do turbina. Ulazna građevina je opremljena rešetkama za zadržavanje nečistoća, čistilicom rešetke, tablastim zatvaračima, opremom za detekciju začepljenja rešetke i opremom za mjerenje gornjeg nivoa. Izlazna građevina, odnosno sifon svake turbine, je opremljena jednodjelnim tablastim zatvaračem.
U skladu sa tehničkim rješenjem, MHE čine sljedeći dijelovi:
- uvodni kanal
- dovod
- mašinski blok
- odovdna vada.
Pored ovih radova, projekat obuhvata i izgradnju pristupne saobraćajnice, mašinsku i hidromehaničku opremu, termotehničke instalacije, elektro opremu – instalacija i tehničko osmatranje, geodetsko obilježavanje i zaštitu od požara[/vc_column_text][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/3″][vc_images_carousel images=”5057,5056,5055,5054,5053,5052,5051,5050,5049,5048,5047,5046,5045,5044″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][vc_tta_section title=”IZGRADNJA AUTOPUTA E 75 NA KORIDORU 10 U SRBIJI PODDIONICA CARIČINA DOLINA – TUNEL MANAJLE (2013 – 18)” tab_id=”1460621102838-bc7bda84-5d01″][vc_column_text css_animation=”fadeIn” css=”.vc_custom_1532424785795{padding-top: 20px !important;}”]
Projekat autoputa na koridoru 10, Izgradnja autoputa E75, Dionica: Caričina Dolina – Vladičin Han, LOT 5: Putevi i mostovi na poddionici Caričina Dolina – tunel Manajle,
ICB br: CORRX.E75.EIB.PACK2-LOT5.ICB
[/vc_column_text][vc_row_inner content_placement=”middle”][vc_column_inner][vc_column_text css_animation=”fadeIn”]Investitor: Koridori Srbije, d.o.o. Beograd
Vrijednost radova: 124,7 miliona KM ili 63,8 m EUR
Koridor 10 je jedan od najvažnijih pan-Evropskih transportnih koridora koji prolaze kroz Srbiju. Program izgradnje Koridora 10 kroz Srbiju se provodi kroz četiri projekta koji se dijele na dionice, a one u lotove (ugovore). Nakon što bude završen, autoput će imati pozitivan uticaj na privredne i trgovinske aktivnosti u regionu, te će doprinositi regionalnom razvoju i povezivanju šireg prostora Balkana.
Zbog značaja ovog programa, velikog obima i vrijednosti radova, neke od vodećih međunarodnih građevinskih kompanija se takmiče na tenderima i izvode radove na Koridoru 10.
“Integral inženjering” a.d. je, zajedno sa svojim partnerima, veoma ponosan što je izabran za glavnog izvođača radova na poddionici caričina Dolina – tunel Manajle. Ova poddionica je jedna od najzahtjevnijih na autooputu na Koridoru 10 u Srbiji zbog toga što se radovi izvode u Grdeličkoj klisuri. Ovo je najvažniji i najveći projekat Integrala na zahtjevnom tržištu Srbije.
Radovi uključuju:
– izgradnju kompletne dionice autoputa (l= 6,75 km), sa svim pratećim elementima: 7 mostova na trasi
autuputa, 1 most na lokalnoj saobraćajnici, 1 željeznički most, 3 galerije, 28 propusta;
– izmiještanje 1 km željezničke pruge, izmiještanje 1,3 km lokalnih puteva, te izmiještanje
visokonaponske, srednjenaponske i niskonaponske mreže;
-radove na regulaciji Južne Morave, rijeke Sokolice i Kozničke rijeke;
– izgradnju telefonsko-komunikacione kanalizacije i trafostanice;
– radove na odvodnji puta;
– nabavku i postavljanje saobraćajne signalizacije i opreme i opreme za zaštitu od buke;
– radove na uređenju okoline.[/vc_column_text][vc_gallery images=”5855,5859,5857,5861,3315,3347,3287,3317,3318,2417,2418,2419,3348,2420,2422″ img_size=”200×100″ css_animation=”slideInLeft” columns=”5″][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_tta_section][/vc_tta_accordion][/vc_column][/vc_row]