Integral inženjering a.d. Laktaši uspješno je 16. septembra 2025. godine završio radove na izgradnji brze ceste Okučani – granica BiH na dionici: petlja „Novi Varoš“ – most na Savi (faza 2).
Podsjećamo da je Integral inženjering sa partnerima prethodno izgradio međudržavni most preko Save (faza 1) 2022. godine , kao i da izvodi radove i na fazi 3 iste brze ceste, čiji završetak će uslijediti 2026. godine.
Četverotračna brza cesta dužine 4,07 km uključuje objekte most „Kanal nova Sava“ L=523,40 m i most „Rukavac Strug“ L=169,40 m, kao i plato novog graničnog prelaza. Preko trase brze ceste prelazi nadvožnjak čvorišta „Novi Varoš“ L=70,70 m.
Izgradnja ove dionice brze ceste, zajedno sa novim graničnim prelazom i novim mostom preko Save, od ogromnog je značaja za privredu i građane, jer će, nakon skorog puštanja u upotrebu, ova putna cjelina omogućiti brži promet ljudi i roba, omogućiće nesmetano i efikasno obavljanje poslova kontrolnim organima, te će omogućiti normalano odvijanje života u, sada propterećenoj, Gradišci.
Integral inženjering je, kao izvođač radova, veoma je ponosan što je uspješno realizovao ovaj projekat u poplavnom području rijeke Save, na granici Parka prirode „Lonjsko polje“ i u zahvatu međudržavne granice što je zahtijevalo prilagođavanje tehnologija rada prirodnim ciklusima, najstrožim zahtjevima zaštite životne sredine, kao i kompleksnim graničnim i carinskim procedurama.
Specifičnost ovog projekta je i postojanje većeg broja zainteresovanih strana od uobičajenog (investitor, nadzor, izvođač, granične policije i carine Hrvatske i BiH, kontrolni organi Hrvatske i EU i slično). Profesionalna, konstruktivna, složena i sveobuhvatna koordinaciju između njih omogućila je uspješno postizanje zajedničkog cilja.