+387 (0)51 337 401
  • YouTube
  • YouTube

Most preko Vrbasa u Banjoj Luci: Svečani početak radova

08.11.2020.

Prigodnom svečanošću održanom 08. novembra 2020. godine obilježen je početak radova na izgradnji mosta za promet motornih vozila preko rijeke Vrbas u banjolučkom naselju Dolac.

Svečanom početku radova prisustvovali su:

  • Željka Cvijanović, predsjednica Republike Srpske;
  • Igor Radojičić, gradonačelnik Banje Luke sa saradnicima;
  • predstavnici Integral inženjeringa, izvođača radova;
  • predstavnici nadzora, JV “HKP Consulting d.o.o. Banja Luka i Institut IGH d.o.o. Banja Luka”
  • predstavnici političkog i javnog života.

U svojim obraćanjima, visoki zvaničnici su istakli značaj izgradnje ovog objekta i realizovanja projekta u cjelini za bolje međusobno povezivanje centra grada sa istočnim i zapadnim tranzitom, te za buduće kvalitetnije odvijanje života u Banjoj Luci.

Kad bude završen, most će biti najveći u gradu, a zbog modernih i atraktivnih arhitektonsko-konstruktivnih rješenja biće jedan od prepoznatljivih simbola grada. Most će se sastojati od dva odvojena dijela, jedan za saobraćaj vozila, a drugi za pješake.

Integral inženjering je ponosan što je na veoma zahtjevnom međunarodnom tenderu izabran za glavnog izvođača radova.

Integral inženjering posjeduje značajno dugogodišnje iskustvo u izgradnji mostova, što je garancija da će i ovaj projekat biti realizovan jednako uspješno.

Neki od najznačajnijih mostova, koje je Integral izgradio zajedno sa svojim partnerima, su:

  • sedam mostova na autoputu u Grdeličkoj klisuri (Vladičin Han, Srbija) ukupne dužine l=2.540 m (2018. g.);
  • most na autoputu preko rijeke Vrbas (Laktaši) dužine  l = 340 m (2017. g.);
  • vijadukt  na autoputu u Laktašima dužine l = 449 m (2017. g.);
  • vijadukt na autoputu u Mahovljanima (Laktaši) dužine l = 400 m (2017. g.);
  • most na autoputu preko rijeke Bosne (Doboj)  dužine l = 414 m (2016. g.);
  • vijadukt Trnova Luka (Čemerno, Gacko) dužine l = 408 m (2013. g.).

Pored mosta na rijeci Vrbas,  Integral inženjering gradi još tri velika mosta:

  • most preko rijeke Save kod Gradiške ( l = 462 m);
  • most preko rijeke Bosne na autoputu na Koridoru 5c kod Doboja ( l = 228 m) i
  • most preko rijeke Trebišnjice kod Trebinja ( l = 484 m).

Sa ostvarenim ukupnim godišnjim prihodom u 2019.g. od 222,7 miliona KM (113,8 miliona evra), Integral inženjering je najveće građevinsko preduzeće u Bosni i Hercegovini, te lider u regionu. Pored toga, sa ukupnim prihodom iz izvoza, koji je 2019. g. iznosio 153,1 miliona KM (78,28 miliona evra) Integral inženjering je najveći izvoznik u sektoru građevinarstva i ukupno četvrti najveći izvoznik iz Bosne i Hercegovine.

Prethodne novosti