Činu zvaničnog spajanja čelične konstrukcije mosta, koje je izvršeno 15. oktobra 2021. godine, prisustvovali su brojni visoki uzvanici i predstavnici zainteresovanih strana:
- Vojin Mitrović, ministar za transport i komunikacije u Savjetu ministara BiH;
- Tomislav Mihotić, državni sekretar Ministarstva mora, prometa i infrastrukture Hrvatske;
- Matej Zakonjšek, direktor Stalnog sekretarijata Transportne zajednice
- Stefan Eloro, šef Sektora za kooperacije, Delegacija EU u BiH;
- Josip Škorić, predsjednik uprave, Hrvatske ceste doo;
- Dušan Topić, direktor, JP „Autoputevi Republike Srpske“;
- Slobodan Stanković (generalni direktor, Integral inženjering), Drago Čugura (predsjednik uprave, Đuro Đaković Montaža) i Ivan Kramer (predsjednik uprave, Zagreb montaža);
- Predstavnici nadzora, JV “ „KREBS + KIEFER Eastern Europe GmbH i Institut IGH”
- Predstavnici medija.
U svojim obraćanjima, visoki zvaničnici su istakli značaj izgradnje ovog mosta za regionalno saobraćajno povezivanje, te najavili radove na izgradnji spojne brze ceste od mosta prema Okučanima.
Radovni na međudržavnom mostu na Savi kod Gradiške se izvode 24 mjeseca i ušli su u završnu fazu. Radovi se istovremeno izvode na desnoj (Republika Srpska / Bosna i Hercegovina) i na lijevoj obali rijeke (Hrvatska). Radove, koji napreduju u skladu sa planiranom dinamikom, izvodi Zajedničko preduzetništvo (Joint Venture – JV) „Integral Inženjering a.d., Đuro Đaković Montaža d.o.o. i Zagreb-Montaža d.o.o” u kojem je Integral inženjering vodeća strana.
Integral Inženjering na desnoj obali izvodi radove na postavljanju ivičnjaka, izradi tampona, izradi obaloutvrde na stubu S3, humuziranje, izradi otvorenih betonskih kanala, postavljanje DTK kablova i elektroinstalacija. U narednom periodu planirana je izrada cementne stabilizacije i nosivog sloja asfalta na pristupnoj saobraćajnici.
Istovremeno, na lijevoj obali Integral inženjering izrađuje betonske pasice i obaloutvrdu na stubu S2. U narednom periodu planirana je izrada nasipa oko upornjaka U1.
Svi segmenti čelične konstrukcije (29 segmenata ukupne težine 4798 t) podignuti su i zavareni. Čelična konstrukcija se dovodi na projektovanu kotu tj. ugrađuju se ležajevi na stubovima S2 i S3 i na upornjacima U1 i U2 . Antikorozivna zaštita se izrađuje u unutrašnjosti mosta. U narednom periodu planirana je izrada unutrašnje odovdnje na mostu i izrada hidroizolacije kolovozne konstrukcije.
Početkom sljedeće godine sljedeće godine izvesti asfalterske radove i opremu saobraćajnice.